Naast communicatieondersteuning kun je contact met me opnemen wanneer je iemand nodig hebt die tijdelijk leiding geeft aan een afdeling of een project. Bijvoorbeeld bij ziekte of zwangerschapsverlof, of wanneer er sprake is van een reorganisatie. Het kan ook een meer coördinerende functie zijn.
Ik heb onder meer ervaring als leidinggevende van grote klantafdelingen (15-25 medewerkers). Ook coördineerde ik recruitment- en verkoopafdelingen en groepen vrijwilligers. Type manager: people manager. Specifieke kennisgebieden:
- customer service (klantcontact)
- communicatie (intern en extern)
- recruitment / werving en selectie
- opbouwwerk (sociale cohesie, deeleconomie)
- ondernemerschap
- veranderingsmanagement
- journalistiek
Uiteraard kun je me ook inhuren voor een combinatie van een communicatie- en aansturende rol. Klik hier om te zien hoe ik jouw bedrijf of organisatie als allround communicatiespecialist kan ondersteunen.
KENNISMAKEN? Maak gerust een afspraak voor een vrijblijvend oriënterend gesprek.
“Simone is wervend, enthousiast en heeft heel snel door hoe de hazen lopen. Praat de zaken helder aan elkaar en weet de zaken goed bij de naam te noemen” (Ing. Krijn de Graaf, voormalig Manager Shared Service Automatisering, Gemeente Den Haag)
“In de samenwerking met Simone, heb ik haar ervaren als resultaatgericht, gedreven en ambitieus. Haar leiderschapsstijl is zowel mens- als taakgericht. Ze weet hierin een goede balans te vinden” (Angelique Marres, voormalig Projectmanager Innovations, KPN Telecom)